1. Managementul calitatii
2. Comunicare profesională
3. Managementul proiectelor
4. Comunicare profesională in limba modernă
5. Tehnologia informatiei si comunicarii
• Unităţi de competenţă tehnice specializate
6 Desen tehnic de specialitate şi asistat de calculator
7 Relevarea construcţiilor
8 Măsurători planimetrice
9 Măsurători nivelitice
10 Instrumente şi aparate topografice
11 Metode, operatiuni si calcule geodezice
12 Elemente de trasare
13 Tehnici si operatiuni de trasare si urmarirea in timp a construcţiilor
14 Elemente de cadastru general si cadastru tehnic
15 Notiuni de evaluarea cadastrala si cadastru juridic
16 Utilizarea aplicatiilor de tip cad in topografie
17 Elemente de cartografie si fotogrammetrie
18 Igiena, securitatea muncii şi legislatie topografică
Amiterea în învățământul postliceal se face în conformitate cu criteriile generale stabilite de Ministerul Educației, pe baza unei metodologii elaborate de unitatea de învățământ prin consultarea factorilor interesați.
1. Pregătirea generală corespunzătoare unităților de competență pentru abilități cheie, fiind comună tuturor calificărilor de nivel 5 CNC aparţinând domeniului respectiv de pregătire profesională - se realizează în unitatea de învăţământ şi la agentul economic, prin ore de instruire teoretică şi ore de pregătire practică, asigurându-se baza necesară pregătirii profesionale de specialitate.
2. Pregătirea profesională de specialitate corespunzătoare calificării se realizează prin module constituite din unități de competență tehnice specializate - materializate prin ore de instrure teoretica, laborator tehnologic și ore de instruire practică comasată, desfășurate atât în laboratoarele şi atelierele şcolii cât și la agentul economic în condiţii reale de muncă.
Ocupaţii COR ce pot fi practicate:
• 311206 Tehnician topometrist
• 311804 Topograf
• 311802 Trasator
• 311808 Tehnician cadastru
Lista ocupațiilor COR care pot fi practicate este dată cu titlu de exemplu. Absolvenții care dobândesc această calificare pot practica și alte ocupații din domeniu, de acealași nivel sau de nivel inferior, în funcție de decizia angajatorului.
Documente
Povești de succes
Dacă stau bine și mă gândesc, un motiv pentru alegerea acestei meserii, din domeniul chimiei industriale, a fost atracția mea pentru tehnologie, mai târziu ingineria chimică; am vrut să înțeleg toate fenomenele din acest domeniu la nivel micro și macrocosmic, în faza de laborator și în faza de producție.
Fac cu plăcere ceea ce am învățat. Actualul post îmi permite să mă dezvolt profesional, să-mi câștig cinstit traiul de zi cu zi. Condițiile de muncă sunt favorabile și tehnica de fabricare a îngrășămintelor chimice este destul de evoluată.
Privind retrospectiv, consider că am făcut cea mai potrivită alegere în momentul în care am decis că voi urma cursurile învățământului profesional din cadrul Colegiului Comercial ,,Carol I” din Constanța. Eram reticent în a face această alegere, la început, deoarece nu știam prea multe despre învățământul profesional, dar toate îndoielile mele s-au spulberat în momentul în care am avut primele contacte cu orele de instruire practică.
Întotdeauna am fost atrasă de perspectiva de a lucra într-un sistem de analiză, în sistemul bancar sau cel contabil. Fiind o persoană activă şi comunicativă am ales domeniul vânzărilor pentru a asimila noi informaţii, pentru a-mi forma competențe de comunicare şi pentru a căpăta experienţă. Ca om de vânzări este important să ştii să pui întrebări, să investighezi nevoile clienţilor, să faci conexiuni, să vezi noi oportunităţi.